Missatge de l'autor

Benvingudes i benvinguts al Bloc!
Aquí em trobareu a mi, les meves fotografies i relats vora mar, o un bon intent!
M'agrada escriure, jugar amb les paraules i sobretot, donar forma a les imatges.

11 de juliol del 2013

UNA MAR INFINITA ARRIBA AL PORT DE CANET D'EN BERENGUER.


EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA A LA FIRA D'ARTESANIA DEL CLUB NÀUTIC DE CANET D'EN BERENGUER

Ja som a finals de Juliol i la singladura segueix direcció al Port de Canet d'en Berenguer. Si tot va bé i les inclemències del temps ho permeten estaré els dies 25-26-27 i 28 a l'estand de La Mar Infinita, on em podeu venir a visitar i us contaré de primera mà les aventures de fer de fotògraf de bord i realitzar les travesses que m'han dut fins aquí. :)

Us hi espero!

Col.laboren: Kodak Express Port de Sagunt, HM DIGITAL i Club Nàutic Canet d'en Berenguer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada