Missatge de l'autor

Benvingudes i benvinguts al Bloc!
Aquí em trobareu a mi, les meves fotografies i relats vora mar, o un bon intent!
M'agrada escriure, jugar amb les paraules i sobretot, donar forma a les imatges.

25 d’abril del 2013

NOVA EXPOSICIÓ I ESPONSORITZACIÓ



Hola a totdon i tohom!!!

Quines ganes tenia de fer una nova exposició. "Una mar infinita" serà el títol i veurà la llum el proper mes de maig. La inaguració de l'exposició itinerant serà a l'encantador Espai Gaeta de Sagunt. Continuarem informant. El que sí és segur és que tinc dos espònsors que m'ajudaran amb les despeses de producció de la nova exposició. Aquesta és la notícia!!!

Perquè un post parlant d'això? Primer per agraïr a Kodak Express del Port de Sagunt i les noies d'H&M Digital que em pagaran les ampliacions, els cartells i flyers respectivament.  Ens coneixem des de fa temps i em mereixeu la confiança. No volia que fóreu uns altres. A tots dos, des d'ací: moltes gràcies!!!

En segon lloc perquè tal i com van les coses ningú deixa anar un duro per ningú. Però si és a canvi d'espècies, és a dir, et pago però sense moneda (amb el producte que produeixo) l'intercanvi funciona, i val la pena recordar-ho.

Gràcies a la Loguitis (necessitat de logo d'una marca per a diferenciar-se entre elles) i a la necessitat de publicitar-se, alhora que et fan un favor, els espònsors o patrocinadors existeixen! En dono fe.

Pensava que era cosa impossible donades les circumstàncies econòmiques generals... Però no! Escolteu: Es poden fer coses, es poden llançar projectes. Ho sabeu, no hi ha excuses. De fet ens treuran moltes coses però el moment no ens el treuran. Ara és el nostre i hem de fer realitat els nostres somnis.

Cal confiar en la gent i generar confiança.
Salut i fotos!!!

FOTO:
El bricbarca de tres pals Belem, navegant el Golf de Lleó l'Octubre 2008. És l'últim veler mercant francès que resta avui dia. Fou construït a finals del S.XIX i ofereix una agradable i reconfortant sensació en veure'l amb les veles desplegades i a alta mar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada